Jump to content
Duyurular
  • IPBaccess ve bünyemizde bulunan IPB tabanlı forumlar için Sunucu değişimi yapıldı.
  • Bir kaç gün içinde mevcut siteler yeni sunucuya taşınacaktır.
  • IPBAccess Güncellendi.

taner.andirin

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About taner.andirin

  • Rank
    Newbie

User System Information

  • IPB Version
    4.1.x
  1. @Oscar ayarladım kaç defa ama o uyarı çıkmıyor çıkmadığı için de aktarmayı tamamlamıyor.. adminlik versem birde sen incelesen kardeşim.
  2. çok teşekkür ederim allah rıza için bir sıkıntım daha var xenforo 2 den veri tabanım import ettim ve importu tamamlamam için bana üye grubuyla ilgili asma kilite tıkla ayarları yap conver tamamlansız diyor. grup ayarlarına giriyorum gerekli ayarları yapıyorum ama o uyarı kalkmıyor bu yüzden de convert tamamlanmıyor. uyarı şu şekilde @Oscar After your conversion is complete, you must configure permissions for your member groups. Go to the members group page and click the 'padlock' icon next to each member group.
  3. arkadaşlar merhaba eklenti nasıl kurulur beceremedim bir türlü.. sürüm 4.3.6
  4. Aynen maalesef yaygin bi script degil ips bi mybb xenforo gibi degil istedigin bir bilgiye hemen ulasamiyorsun o yuzden gelismesi imkansiz hale geliyor senin gibi bi kac arkadasimizin ilgisi olmasa galiba kullanilmicak gibi turkiyede
  5. Eyvallah kardesim allah kolaylik versin.. ips ye hakim degilim ki yardimci olim sana...
  6. @Oscar ustat selamlar eklentiyi paylasima actin mi acaba... kolay gelsin
  7. @Oscar tahmini ne zaman dağıtıma başlicaksın acaba eklentiyi..
  8. @Oscar sanki bi yerde altyasi sitemde gorebilirsiniz gibi bir yorumunu okudum ben o yuzden dedim siteni gormek isterim diye.. bellkide eskiden kalma bir yorumdur..
  9. sabırsılıkla bekliyorum kurulum dosyalarını kardeşim @Oscar şimdiden ellerine sağlık. ayrıca bir altyazı ve sinema tanıtım sitesi sahibi ve hayranı olarak senin kurdugun altyazı siteni de görmek isterdim...
  10. üstat @Oscar ben v4.1.19.4 kullanıyorum elimde 4.2.6 var.. güncellemek istiyorum sitemi varmıdır bir makale yoksa dosyaları direk atalımmı ftp ye.. ips daha önce kullanmamıştım elimdeki dosya versiyon yükseltme değil direk kurulum dosyaları nasıl yapsak olur..
  11. @Oscar evet ekip şart sinnemia.com u kurdum tanıtım üzerine ama insanlarda şu var kendilerine birşey vermenizi isitiyorlar yani kimse fragman izlemek için siteye girmiyor maalesef.. ama ips de başlı başına bi altyazı yada tanıtım sitesi olabilirmis. ben ilk defa kullanmaya başladım daha önce prof olarak mybb & yarı prof xenforo kullandım ama bu sistem harika ve üst düzey. xenforo 2 de bile halen bu sistemde olan özellikler yok ve bir çoğu eklenti ile eklenmekte
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Guidelines.