Jump to content

faruk863

Üyeler
  • İçerik sayısı

    8
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

faruk863 Hakkında

  • Derece
    Yeni Üye

Kullanıcı Sistem Bilgileri

  • IPB Sürüm
    4.1.x
  1. faruk863

    Register Sorunu

    Çok teşekkür ederim @Oscar sorun beni çıldırttı adeta . Sayende nerede değişiklik yaptığımı hatırladım ve sorunu halletim
  2. faruk863

    Register Sorunu

    Merhaba arkadaşlar Web sitemde şöyle bir sorun var . KAYDOL butonuna bastığımda www.websitem.com/register 'e gitmesi gerekirken www.websitem.com/store/?do=register gibi anlamışsız bağlantı yapıyor. SQL e baktım sıkıntı yok bağlantı doğru direk Register . Admin bölümünden Frendly Linkleri kontrol ediyorum sıkıntı yok orda da www.websitem.com/register şeklinde . Direk olarak bağlantı kutusuna www.websitem.com/register yapıştırıp deniyorum .. gene aynı yere gidiyor. Tema ile ilgili olduğunu düşündüm. Onu da değiştim . yok aynı yani. Böyle Absürt Saçma sapan bişey oluyor.anlayamıyorum. Yardımcı olabilecek kimse var mı acaba ?
  3. faruk863

    Forumlardan para kazanmak mümkün

    İps Ye göre eklentısı yapılamaz mı acaba ?
  4. faruk863

    Plugins ve Dil Paketleri Yükleme Sorunu

    Merhaba Çözümü buldum. Soruna kesin çözüm buldum. Yüklediğimiz .htaccess dosyasında bir kaç izin verilmesi gerekıyormuş. Ana host firmalarının bazılarında böyle sorunlarla karşılaşılıyor. <IfModule mod_rewrite.c> SecRuleRemoveById 340009 </IfModule> Kodunu .htaccess dosyasına ekleyerek sorundan kurtulabılırsınız. kendi .htacces dosyamı eklenti olarak ekledım . İsteyen arkadaşlar direk FTP üzerinden host a atarak kullanabılırler. Teşekkürler @Oscar .htaccess
  5. faruk863

    Plugins ve Dil Paketleri Yükleme Sorunu

    Sistem İçeriği Böyle ..Phpinfo çıktısını nereden alabilirim ?
  6. faruk863

    Plugins ve Dil Paketleri Yükleme Sorunu

    Bir Sorun Yokmuş gibi göükmekte..
  7. faruk863

    Plugins ve Dil Paketleri Yükleme Sorunu

    Dediğiniz gibi upload/logs klasörünü boşaltıp tekrar denedım . İzinlerde sıkıntı yok gibi. Dikkatimi çeken durumsa .XML uzantılı hiçbir dosyayı kabul etmıyor. Ne dil bölümünden ne de eklentiler bölümünden. PHP olarak bı hata raporu belirtmıyor . Sadece Hosting şirketinin 404 sayfasına yönleniyor.Sanki yüklemek istediği sayfa bulunamamış gibi.
  8. Plugins veya dil bölümünden herhangi bir paket yüklemeyi denediğimde yükleme işlemini yapıyor gibi gözüküp ama yapmayıp , daha sonra sunucunun ERROR-404 sayfasına yönlendirme yapıyor. Yardımcı olabilir misiniz ? (IPS Community Suite v4.1.4.1 )
×

Önemli Bilgilendirme

Forum kurallarımızı okudunuz mu? Forum Kuralları.