Jump to content
iphone4

Günlük Yeni Konu Açma Limiti

Önerilen İletiler

Günlük yeni konu açma limiti (belli forumların seçilebildiği) sağlayan patch vs aradım ama bulamadım :( Bilen var mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
iphone4, 15 dakika önce yazdı:

Günlük yeni konu açma limiti (belli forumların seçilebildiği) sağlayan patch vs aradım ama bulamadım :( Bilen var mı?

 

Yama nasıl olur bilmiyorum ama eklenti bazlı olabiliyor. Vardı sanki öyle bir eklenti. 

 

Grup bazlı öyle bir sınırlama var.

 

posting.png.b1b488e4bd7231b21ad5b31b50c90c73.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Sanki vardı diye hatırlıyorum ben de ama bulamadım belki de kaldırdılar uyumlu değil diye. Tek forumda herkese veya belli guruplara günlük 1 adet yeni konu açma limiti koymak istiyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Eklenti olarak yaparız.

 

  • Konu oluşturma sayısı 
  • Konu oluşturma zaman aralığı
  • Gruplara veya belirli kullanıcılara göre sayı belirleme
  • Belirlene forumlarda etkili olacak şekilde.

 

Yaparız işe yarar bir eklenti olur.

 

Ama şu 4.3 sürümü görünsün ona göre yapalım veya bunu öneri olarak sunalım 4.3 ile gelsin.

 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Şu reaction'ları tıklamadan gösterme olayını sürekli hatırlatıyorum ama yöneticilerden ses çıkmadı, üzülüyorum vallahi :D Sallamıyorlar gibi geliyor. Nasıl kimse ihtiyaç duymuyor anlamadım eskisinde çıkıyordu isimler şimdi çıkmıyor. Facebook vs de gösteriyor, haliyle bir alışkanlık olması lazımdı şimdiye kadar. Tıklayarak öğrenmek zaman alıyor. 

 

Bu konuya gelecek olursak yazayım mı ben? Customization Requests bölümüne mi yazayım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
iphone4, 15 dakika önce yazdı:

Şu reaction'ları tıklamadan gösterme olayını sürekli hatırlatıyorum ama yöneticilerden ses çıkmadı, üzülüyorum vallahi :D Sallamıyorlar gibi geliyor. Nasıl kimse ihtiyaç duymuyor anlamadım eskisinde çıkıyordu isimler şimdi çıkmıyor. Facebook vs de gösteriyor, haliyle bir alışkanlık olması lazımdı şimdiye kadar. Tıklayarak öğrenmek zaman alıyor. 

 

Bu konuya gelecek olursak yazayım mı ben? Customization Requests bölümüne mi yazayım?

 

Senin İngilizcen daha iyi sen yazabilirsin. 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Konuyu açtım, Adriano link attı :D DawPi ise 275 dolara yaparım dedi :D Yuh yani...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
iphone4, 21 dakika önce yazdı:

Konuyu açtım, Adriano link attı :D DawPi ise 275 dolara yaparım dedi :D Yuh yani...

 

Lazım olacak bir şey ki talip çıkmış. IPS ilgilenmezse yaparım ben onu.  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Oscar, 12 dakika önce yazdı:

 

Lazım olacak bir şey ki talip çıkmış. IPS ilgilenmezse yaparım ben onu.  

Adriano'nun verdiği link zaten uyuyor abi yanlış mı baktım :D Ama sırf buna 15 dolar fazla mı istemiş ne. 

Bu arada HTML5 video/audio player satın aldım amma sorunluymuş şu an sevinemiyorum :D 

 

https://invisioncommunity.com/files/file/7931-number-of-topics-per-forum/

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Kısmen uyuyor da bizim seçeneklerimiz fazla. 

sen 275$ demişin sanırım yanlış yazdın. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Oscar, 11 dakika önce yazdı:

Kısmen uyuyor da bizim seçeneklerimiz fazla. 

sen 275$ demişin sanırım yanlış yazdın. 

Doğru doğru, özel mesajla Dawpi bu parayı istedi :D pahalı dedim, sorun değil iyi günler dedi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
iphone4, 1 dakika önce yazdı:

Doğru doğru, özel mesajla Dawpi bu parayı istedi :D pahalı dedim, sorun değil iyi günler dedi.

 

O zaman bi yuhh da benden hatta çüşş. :D

  • Komik 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
    • 6 Posts
    • 2594 Views
    • 4 Posts
    • 2101 Views
    • Guest TurXaliM
    • Guest TurXaliM
    • 2 Posts
    • 1043 Views
    • 5 Posts
    • 1516 Views
    • Guest Loneliness
    • Guest Loneliness

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Forum kurallarımızı okudunuz mu? Forum Kuralları.